sobota, 16. avgust 2014

Emme Rollins - saga Meeting Trouble

1. Meeting Trouble


Sabrina ne more verjeti svoji sreči - vedno je sanjala, da bo nekoč med nastopom njene najljubše skupine "Trouble" sedela v prvi vrsti. Toda, ko v zaodrju sreča pevca skupine, Roba Burnsa, lahko samo upa, da se njena sreča ne bo obrnila — morda se bodo njene sanje le izpolnile.


2. Following Trouble

Sabrinin neverjeten, popoln dan s pevcem njene najljubše skupine, Robom Burnsom, se je prelevil v cvetočo romantično zvezo na daljavo. Skupina nadaljuje svojo turnejo po ZDA, Sabrina pa se vrne k poučevanju svojega razreda.

Rob in Sabrina sta se močno zaljubila, zato čas in razdalja med njima njuno vez še bolj okrepita. Toda Robova grda ločitev in izkušnja Sabrinine najboljše prijateljice, Katie, na cesti s skupino niso edine grožnje za njuno razvijajoče se ljubezensko razmerje.

Bo Robova in Sabrinina ljubezen preživela rokenrol fantazijo?

3. Making Trouble


Sabrina, ki je bila vedno ena največjih oboževalk glasbene skupine Trouble, ne ve natančno, kako se je znašla zaročena s seksi rock zvezdnikom Robom Burnsom. Vse se je zgodilo tako hitro! Ne samo, da si Rob želi, da bi se z njim poročila, temveč hoče tudi, da se pridruži skupini!

Toda zdi se, da se je cel svet zarotil proti njima, od Robove nore bivše žene pa vse tja do članov skupine, ki so prepričani, da bi Sabrina lahko bila njihova najbolj šibka točka, v primeru, da bi se jim pridružila. 

Toda ko Sabrina razkrije temačno, dolgo časa prikrito skrivnost, se njihova življenja obrnejo na glavo, Rob in Sabrina pa se morata odločiti ali je njun odnos vreden vseh težav, s katerimi se bosta morala soočiti.

4. Trouble makers


Ko se tvoja najboljša prijateljica zaljubi v rock zvezdnika, ti ne preostane drugega, kot da se ji pridružiš pri njeni novi pustolovščini ali pa se sprijazniš z dejstvom, da boš veliko noči preživela sama pred televizorjem, kjer se boš basala s sladoledom in spremljala serije na Netflixu. 

Medtem ko se Bree, moja najboljša prijateljica, že od nekdaj ni mogla nasititi skupina Trouble in njihovega vodilnega pevca, Roba Burnsa, sem sama svoja pričakovanja usmerila malce nižje ter malce bolj na levo. Točno na Tylerja Cooka, vodilnega kitarista skupine. Visok, privlačen, čudovit primerek moškega, ki lahko s svojim dražljivim nasmeškom poskrbi, da ženske spodnje hlačke v trenutku izginejo iz njihovih teles.

Seveda je bilo vse ena sama velika zabava. Dve dekleti, ki se odpravljata na koncert ter s preostalimi oboževalci kričita, dokler nista povsem hripavi. Breejina fantazija z Robom in moja s Tylerjem je bila zabava, s katero sva malce popestrili najini vsakdanji življenji. Nato pa so se najine sanje, da bi osebno spoznali člane skupine, uresničile.

Zgodilo. Se. Je.

Eno minuto sva se odpravljali na koncert skupine Trouble, v naslednji minuti pa sva že bili v zaodrju, kjer sva se iz oči v oči srečali s seksi moškimi, ki so velikokrat zapolnjevali najine misli ... in fantazije. Nikoli si nisem mislila, da bom nekega dne imela priložnost spoznati rokovskega boga, Tylerja Cooka. Nikakor nisem pričakovala, da se bom v tega privlačnega, zlomljenega in divjega moškega tudi zaljubila. Dovolila sem, da me zasvoji, sedaj pa si svojega življenja ne znam predstavljati brez njega. 

5. Trouble in paradise


Ko sem spoznala Tylerja Cooka, sem obenem zaključila s preteklostjo ter začela razmišljati o prihodnosti, za katero sem komaj čakala, da se prične.

En sam dotik je bil dovolj. Bila sem zasvojena. Z njim, z njegovim divjim in živahnim življenjem rock zvezde ter sčasoma tudi z večino drog, s pomočjo katerih lahko zdrži ta divji ritem svojega življenja.

Ne morem ga zapustiti, ne glede na to, kako zelo trpim v najinem razmerju. Če bi ga poznali tako dobro, kot ga poznam jaz, bi vedeli, zakaj sem prepričana, da je vreden vsega tega žrtvovanja. Moj moški igra kitaro na isti način, kot seksa — priključen, pripravljen in nastavljen na najvišjo prestavo. Vsaka ženska si ga želi, a jaz sem edina, ki zapolnjuje njegove misli in srce.

Sedaj je ozdravljen in samo moj, jaz pa imam vse, o čemer sem kdajkoli sanjala.

Dokler najinega sveta ne prevzame tema. Takrat sem se prisiljena odločiti ali je ta trpeči, zlomljen moški, katerega ljubim iz vsega srca, vreden vsega, celo tega, da zanj tvegam svoje življenje.

6. Trouble rising


Končno je povsem moj. Poročila sem se z najbolj seksi rock zvezdo na planetu. Ni je ženske na svetu, ki si ne bi poželela Tylerja Cooka, a jaz sem edina, ki se lahko z njim igra vso noč, brez prestanka.

Jaz sem njegova. Predana sem mu z dušo in telesom. Nikoli nisem spoznala nikogar drugega, ki bi me znal tako pretresti, kot me on. A sedaj, ko sem ga dobila, ga nikoli več ne izpustim iz rok.

Skupaj sva šla do pekla in nazaj. Več kot enkrat. Naredila sva napake, se zmedla, podala sva se v kaos, vendar sva kljub vsem oviram in preprekam nekako uspela ostati trdno na tleh.

A tokrat so skrivnosti tako globoke, da nimajo dna.

Izkazalo se je, da je lahko pasti vanje. Težji del se je povzpeti nazaj na trdna tla.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.