nedelja, 6. september 2015

Alycia Taylor - Saga MMA Romance

1. Consumed


Ker sem prišla precej pozno na vpis na univerzo, so že vse sobe zasedene, zato sem pogledala na najbolj logično meso, da bi našla prostor za bivanje: časopis. Našla sem stanovanje s fantom, ki je MMA rokoborec in ker je stanovanje zelo blizu moje univerze, sem takoj poslala denar za najemnino za prvi mesec bivanja.

V pogovoru preko telefona je izgledal prijazen, ko pa sem potrkala na vrata in ga zagledala, sem se pričela zavedati, da sem prekršila prvo in najpomembnejše pravilo: nikoli ga ne zmoti pri njegovem "delu".

Bom lahko ignorirala nenehno spogledovanje najbolj popularnega fanta v kampusu, ali pa bom popustila in odkrila, da se za vso to njegovo zunanjostjo skriva veliko več, kot le lep obraz?

2. Devoured


Braxton me je pred več sto študenti presenetil s poljubom. Poskušala sem se mu izogibati, a ko si s to osebo deliš stanovanje, je to izredno težka naloga. Zatem, ko sva se strinjala, da je za oba najbolje, da ostaneva le prijatelja, sva se pričela družiti. Vendar ima on ima za naju drugačne načrte, ki nimajo prav ničesar opraviti s prijateljstvom, temveč me želi spraviti v svojo posteljo. Se bom lahko uprla želji, da bi ponudbo sprejela?

3. Addicted


Končno sem se vdala Braxtonu. Zaupala sem mu in verjela, da mi bo zvest, čeprav sem še predobro poznala njegovo preteklost. Tudi on je poznal mojo preteklost. Edina težava z mojo preteklostjo je, da se je nekega dne pojavila v baru na stolu zraven mene. Moj nekdanji fant. Ali to pomeni konec moje zveze z Braxtonom?

4. Damaged


Braxton mi je izpovedal svojo ljubezen, toda jaz ne morem zaupati njegovim besedam. Tudi moj nekdanji fant mi je izpovedal ljubezen, poem pa me je prevaral. Braxton mi je zelo všeč, toda beseda, ki se začne s črko L, je vse skupaj pokvarila. Odločila sem se, da mi mora svojo ljubezen dokazati z dejanji, ne samo z besedami. Ali mi Braxton lahko dokaže, da je njegova ljubezen resnična in iskrena?

5. Committed


Z Braxtonom uživava drug z drugim. Počutiva se tako dobro, kot že dolgo ne. Vse to se je spremenilo, ko se je pred mojimi očmi znašla pogodba MMA. Gre za življenje, katerega del nočem biti. Bom to lahko sprejela?

6. Devoted


V Braxtonovem žepu sem našla diamantni prstan. Ne vem ali je zame ali za njegovo mamo. Ker mi nikoli ni zastavil tistega ključnega vprašanja, vse skupaj skušam pozabiti. Toda pred zadnjim dvobojem se je pričel obnašati zelo čudno. Me bo le zaprosil za roko ali bom vso življenje samo 'njegova punca'?

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.