sobota, 6. avgust 2016

J. Kenner - trilogija Stark

1. Zapelji me (Release me)


Bil je edini moški, ki se mu nisem mogla izmakniti. In hkrati edini, ki se mu nisem mogla upreti.

Damien Stark bi lahko imel vsako žensko. Bil je privlačen, samozavesten in oblasten: dobil je vse, kar si je zaželel. In želel si je mene. Nisva se mogla odtrgati drug od drugega, skoraj brez nadzora naju je vleklo skupaj. Toda prav toliko, kot sem hrepenela po njegovi bližini, sem se njegove zahtevnosti tudi bala. Če sem se mu hotela predati, sem se morala soočiti z najtemnejšimi sencami iz svoje preteklosti – in tvegati, da naju bodo ločile.

Tudi Damienu so sledili pretekli demoni. Najino strastno razmerje naju je obsedlo, njegove skrivnosti pa bi naju skoraj uničile – zdaj in za vedno.

Knjiga na voljo: Emka, Amazon

2. Razvnemi me (Claim me)


Za Damiena je obsedenost igra. Zame je divje, zaslepljujoče resnična.

Potreba Damiena Starka je otipljiva - njegova potreba po užitku, njegova potreba po nadzoru, njegova potreba po meni. Lep in briljanten moški s temačno preteklostjo je v vseh pogledih moja druga polovica.

Strinjala sem se, da bom samo njegova, sedaj pa si tudi jaz želim, da bi bil on samo moj. Želim si, da bi si drug drugega lastila preko najslajše naslade, pa vse tja do najglobljih želja najinih duš. Ognju, ki gori med nama, bi dovolila, da naju pogoltne.

Toda znotraj Damiena obstajajo temačni delčki, katerih se ne more dotakniti niti najina najbolj divja strast. Hrepenim po tem, da bi izvedela prav vse njegove skrivnosti. Hrepenim po tem, da bi se mi popolnoma predal, kot sem se jaz predala njemu. Najina težavna preteklost naju bo povezala ... ali pa naju bo ločila za vedno.

Knjiga na voljo: Emka, Amazon

3. Izpolni me (Complete me)


Najina ljubezen je globoka. Toda skrivnosti so še globlje. Katero bo prevladalo? Damien Stark, ta čedni, mogočni in oblastni moški, je v meni zapolnil praznino, do katere ni imel dostopa še noben moški. Njegovo silovito hrepenenje me je potisnilo čez rob varnega in v meni sprostilo divjo strast, ki je oba posrkala vase. Toda čeprav se zdi, da ima Damien vse pod nadzorom, ga bremenijo hude rane iz preteklosti. V najini ekstazi išče uteho pred temnimi demoni. Najino vroče razmerje, ki je vsak dan trdnejše, pa mu ponuja zatočišče pred grozljivimi skrivnostmi in ljudmi, ki so izrabili njegovo zaupanje. Privlačnost med nama je očitna. Vendar niti Damien ne more ubežati neizbežnemu ali naju zaščititi pred nevarnostjo, ki se pripravlja.

Knjiga na voljo: Emka, Amazon

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.