nedelja, 13. julij 2014

Demelza Carlton - saga Nightmares

1. Nightmares of Caitlin Lockyer


Uspešni romantični triler, ki vas bo priklenil k branju od prve do zadnje strani.

Na svetu obstajajo resnične pošasti. Najhuje je, da so te pošasti ljudje.

"Ime?"
"Nathan Miller."
"Kaj se je zgodilo?"
"Ustreljen sem bil."
"Kdo vas je ustrelil?"
"Morilski norec s pištolo, ki zelo slabo cilja."
"Ime?"
"Caitlin Lockyer."
"Kaj se ji je zgodilo?"
"Izgleda, da jo je nekdo poskušal ubiti."

Nathan je našel Caitlin popolnoma okrvavljeno na plaži. Da je rešil njeno življenje je bil le začetek. Sedaj je glavni osumljenec in izvedeti hoče, kdo je v resnici odgovoren za to grozodejstvo. Od tega sta odvisni dve življenji, Caitlinino ter njegovo.

Kdo jo je poškodoval?
Zakaj je bil ustreljen?
Kaj je obljubil?
Zakaj se njegova zgodba ne ujema?
Kdo je bil mrtev moški na plaži?
Česa se bo Caitlin spomnila, ko se bo zbudila?

Majhen namig, kaj se nahaja v knjigi:
"Ne približuj se ji, Nathan. Ta punca ni dobra zate."
Biti stran od nje? V enem samem dnevu bi znorel. "Ne poznaš je."
Chris je bila videti mrka. "Tudi ti je ne poznaš. Obstaja kaj, česar ne bi storil zanjo?"
"Ja," sem mu zabrusil, "zanjo ne bi umrl."
Chris se je obrnila in se zastrmela vame z odprtimi usti.
"Želiš vedeti zakaj?" sem jo vprašal. "Zanjo ne bi umrl, ker je ne bi mogel več zaščititi. Kaj če sem zgrešil enega izmed ljudi, ki jo želijo raniti? Ne morem tvegati. Preveč je pomembna."

Trilogija Nightmare (Nočna mora)
Temna, moteča in brez dvoma tudi strašljiva - Nightmares of Caitlin Lockyer (Nočne more Caitlin Lockyer) je prva knjiga trilogije Demelze Carlton. Drugi del je knjiga Necessary Evil of Nathan Miller (Nujno zlo Nathana Millerja).

2. Necessary evil of Nathan Miller


Zlo nikoli ne bi smelo biti potrebno. Razen, ko je.

"In sedaj pomembne novice, našli so Caitlin Lockyer. V zgodnjih jutranjih urah je moški našel njeno odvrženo truplo na jugozahodni obali. Tiskovni predstavnik policije noče potrditi ali je dekle, znano tudi kot Izginuli Angel, živo ali mrtvo..."

Klicali so jo angel. Nihče ni vprašal katere vrste angel.
Z gorečo željo po maščevanju je nič ne bo ustavilo.
Je zlobno, da se ob tem počuti tako dobro?

Majhen namig, kaj se nahaja v knjigi:
Nikoli ne vstopi v avto neznanca.
Bila sem tako neumna, ko sem mislila, da se bom lahko uprla.
Nikoli si nisem mislila, da se bo to zgodilo meni.
Poskušala sem pobegniti, toda p****** za mano mi ni dovolila. Z vso močjo me je udarila z zaslonko, kar mi je v trenutku vzelo sapo. Nisem mogla dihati. Divje sem se ozirala po ulici, v upanju, da me bo kdo videl - da mi bo kdo pomagal. Se je njen pogled srečal z mojim? Sem si le predstavljala razumevanje? Moja potreba po dihanju se je spremenila v pekoč plamen, ki je eksplodirala, medtem, ko me je porinila v avto. Pod rokami sem čutila tkanino, ko sem padla po zadnjem sedežu avtomobila ter se borila zajeti sapo. Zapiranje vrat in oken je bilo skorajda neslišno. Motor je zahrumel, ko je avtomobil odpeljal in pospešil - preden sem imela dovolj zraka, da sem lahko zakričala.

3. Afterlife of Alanna Miller


Pred petimi leti se je Nathanov svet porušil. Zaradi programa za zaščito prič je izgubil edino žensko, ki jo je ljubil. Sedaj pa je izgubil vse, vključno z upanjem, da je njegova ljubljena še vedno živa. Njegova služba varnostnika je vsakdanji opomin na dekle, katerega ni mogel zaščititi, kar ga vleče vedno globlje v obup.

Caitlin je bila prisiljena prevzeti identiteto mrtvega dekleta in se neutrudno bori, da bi se povzpela iz ruševin življenja, katerega je za vedno izgubila. Nov dom, sprememba poklicne poti, novo ime, nov kraj, nova prijateljstva ... kljub temu pa Perth ni tako zelo varno zatočišče, kot se zdi na prvi pogled. Nekdo jo išče. Eden njenih ugrabiteljev, dolgo izgubljen sorodnik ali drug psihopat s sekiro v roki?

Ko se bodo more iz preteklosti vrnile, se bosta zlomljeni junak in dekle, ki živi življenje druge osebe, znova prisiljena boriti za življenje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.