sreda, 8. julij 2015

Sandi Lynn - saga Forever

1. Forever Black


Ko se je Ellery s svojim fantom preselila v New York, je mislila, da bosta v njunem majhnem stanovanju živela srečno do konca svojih dni. Nikoli si ni mislila, da bo nekega dne preprosto spakiral kovčke in odšel, ker 'potrebuje prostor in čas zase'. S svojim, na novo pridobljenim samskim statusom in strahom pred samoto, se Ellery zakoplje v delo s svojimi umetninami in slikami, dokler neke noči ne pomaga skrivnostnemu, zelo vinjenemu tujcu varno priti do njegovega doma. Takoj na začetku ji je jasno, da je skrivnostni neznanec milijonar Connor Black. Ko Connor naslednje jutro najde Ellery v svoji kuhinji, je prepričan, da je prekršil svoje prvo in najpomembnejše pravilo, saj še nikoli ni dovolil ženski, da bi prespala v njegovi hiši. Elleryjina trma, kljubovanje in prijaznost pa vzbudijo njegovo zanimanje.

Connor Black je zaradi osebne tragedije prizadet in nezmožen čutiti karkoli do kogarkoli. Že pred časom se je zaobljubil, da se ne bo nikoli zaljubil, dokler povsem po nesreči v njegovo življenje vstopi Ellery Lane. Ko se mu ženska odpre in mu pokaže svoj svet, Connorja zajamejo čustva, za katera sploh ni vedel, da obstajajo. Kljub številnim govoricam in opozorilom, ki krožijo o Connorju Blacku ter njegovem obnašanju do žensk, Ellery povsem povleče v njegov svet. Vendar Ellery ve, da njuna zveza ni mogoča, saj ona skriva skrivnost, ki lahko Connorja za vedno čustveno povsem uniči.

2. Forever you


Življenje Connorja Blacka je osredotočeno samo na njegovo podjetje in izkoriščanje žensk. Nikoli ni bil pripravljen ponuditi ljubezni, resne zveze ali pravljičnega življenja. Ko v njegovo življenje vstopi Ellery Lane pa ga zajamejo čustva in občutki, katerih prej nikoli ni poznal in kaj kmalu se popolnoma izgubi v njenem svetu.

S Connorjem in Ellery ste v prvem delu prepotovali čas, ko so bili njuna ljubezen, pogum in moč na preizkušnji. Skozi Elleryjne oči ste lahko videli, kako sta se v knjigi Forever Black njuna svetova združila. V Forever you je čas, da spoznate še Connorjevo plat zgodbe.

3. Forever us


Connorjevo in Elleryjino pogumno ljubezensko potovanje ter njeno bolezen, ki je močno ogrozila njuno prihodnost, ste spoznali v knjigi Forever Black. Njuno potovanje ste skozi Connorjeve oči spremljali v knjigi Forever you, kjer ste bili priča pravljičnemu koncu, ki se je zaključil s poroko ter načrtovanjem njunega prvega otroka.

Sedaj se jima lahko pridružite v trenutkih, ko se soočata z izzivi starševstva. V knjigi Forever us se z njima odpravite na potovanje, na katerem se bosta naučila spopadati z zahtevami majhnega otroka, zahtevnima karierama ter drugimi težavami, s katerimi sta se prisiljena soočiti zavoljo svoje družine.

3,5. Being Julia


Moje ime je Julia in sem hči zakoncev Connorja in Ellery Black. Morda res izgledam kot očkova mala princeska, vendar je to daleč od resnice. Moje življenje ni nič drugega kot en velik kup laži, ki jih natrosim svojim staršem, v tihotapljenju iz razkošnega podstrešnega stanovanja pa sem že prava umetnica. Moj milijonarski oče je prepričan, da sem pri šestnajstih premlada za zmenke. Moja mama, ki je umetnica, skuša ostati nevtralna in ne govori preveč.

Skoraj vsak dan se družim s svojo najboljšo prijateljico London. Zelo radi nakupujeva, obenem pa nakupovalne izhode izkoristiva ter se poskušava približati prav vsem fantom, ki so na slabem glasu. Občasno zaideva v težave, vendar se da z lepimi besedami rešiti prav vsaka situacija, razen takrat, ko me je oče zalotil z Bordyjem Sullivanom v postelji v moji sobi ... gola. 

To je zgodba o moji poti skozi življenje, na kateri poskušam ugotoviti kdo sem. Moje želje, sanje, trdo delo, kljubovanje in pametne besede ... vse to je združeno v eno - mene, Julijo.

4. Collin


Najprej bi se rad predstavil. Moje ime je Collin Black in sem bodoči predsednik podjetja Black enterprises. Pri dvaindvajsetih letih živim ameriške sanje ali pa vsaj mojo različico teh sanj. Sem bogat, fit, seksi in ne glede na to, kam grem, se mi ženske kar same ponujajo. Obožujem zabave in občasno zaidem tudi v težave.

Ženske. Kaj naj rečem? Ena izmed njih mi je zlomila srce, zato sem se zaprl sam vase, da se to ne bi nikoli več ponovilo. Tako sem postal eden najbolj zaželenih fantov v New Yorku. Kamorkoli grem, za sabo puščam sled zlomljenih src.

Dokler ne spoznam nje.

To je moje potovanje vzponov in padcev v življenju, medtem ko se vzpenjam po podjetniški lestvici, zdravim svoje strto srce in odkrivam, da v življenju obstaja veliko več, kot sem si kdajkoli predstavljal. 

Ona. Je. Spremenila. Vse.

4,5. A forever Christmas


Družina Black se vrača v kratki, božični zgodbi.

Pridružite se Connorju, Ellery, Julii in Collinu, ko se pripravljajo in praznujejo božične praznike v krogu družine in najbližjih prijateljev.

5. A forever family


Vse skupaj se je pričelo neke noči, ko je nesebična ženska zelo vinjenemu moškemu, njej popolnemu tujcu, pomagala varno priti domov. Že po tisti prvi noči sta oba vedela, da se bodo njuna življenja za vedno spremenila. Skovale so se prijateljske vezi, rodila se je ljubezen, katere ni mogoče zanikati, razkrite pa so bile skrivnosti, ki so ju popeljale na življenjsko pot. Ustvarila se je družina: hči in sin, ki sta Connorjev in Elleryjin največji zaklad. Ko že mislita, da življenje ne bi moglo biti boljše, hči Julia povije vnuka, njun sin Collin pa je odrasel moški, prav takšen, kot njegov oče.

Pridružite se družini Black na njihovem zadnjem potovanju, kjer Connor, Ellery, Julia in Collin živijo svoja življenja, kot jih znajo samo oni. Razkrita bodo vsa presenečenja, nepričakovana usoda pa bo družino in prijatelje še bolj zbližala, kar bo med njimi ustvarilo še močnejšo vez, katero je nemogoče uničiti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.