sobota, 5. november 2016

Jodi Ellen Malpas: Mojstrica ljubezenskih romanov

Kot obljubljeno, vam v nadaljevanju prilagamo še preostanek intervjuja, ki smo ga opravili s pisateljico Jodi Ellen Malpas, pri nas poznano po trilogijah Ta moški (This man) in Ena noč (One night). Za tiste, ki še ne veste, si lahko prvi del intervjuja ta teden preberete v reviji Vklop. V reviji so pripravili kratko nagradno igro, v kateri lahko osvojite celotno trilogijo Ena noč ali pa prvi del trilogije Ta moški.


V enem izmed intervjujev ste dejali, da je bil v času nastajanja trilogije Ta moški, Jesse samo vaš lik, namenjen samo vašim očem, zaradi česar ste ga lahko razvili po svojih željah. Takrat niste razmišljali o morebitni objavi knjig. Kdo vas je vzpodbudil k objavi?
Moja najboljša prijateljica je prebrala celotno zgodbo, nato pa je svoja prizadevanja usmerila v prepričevanje, da naredim korak dlje in zadevo tudi objavim. Ravno takšno vzpodbudo sem potrebovala za naslednji korak, a sem bila na smrt prestrašena, saj si niti predstavljati nisem mogla, kaj si bodo ljudje mislili o moji domišljiji. Ne bi me smelo skrbeti. Sedaj se zavedam, da je veliko žensk po vsem svetu, ki imajo enake ali podobne fantazije, kot jih imam sama.

Ste si kdaj predstavljali ves ta uspeh, ki je prišel s prvo trilogijo?
Nikoli in nikdar. Spomnim se, da sem svoji prijateljici dejala, da bom zelo srečna, če bo vsaj 100 ljudi prebralo vsaj prvo knjigo celotne trilogije. Vendar je to zelo daleč od tega, kar se je v resnici zgodilo. Nikoli si nisem predstavljala, da bi toliko žensk lahko vzljubilo Jesseja, kot sem ga jaz.

Vaša družina in prijatelji prebirajo vaše knjige?
Prijatelji jih prebirajo, nekateri družinski člani tudi, a na srečo med temi družinskimi člani ni mojih staršev. To mi je pravzaprav zelo všeč.

Katera je ena izmed najbolj presenetljivih stvari, ki ste se jih naučili med pisanjem knjig?
Ena najbolj presenetljivih stvari je brez dvoma dejstvo, da na svetu obstaja veliko število žensk, ki so mi precej podobne. Toliko izmed njih vsak dan pobegnejo v svet domišljije drugih. Jaz pobegnem v svoj lasten domišljijski svet.

Če bi imeli priložnost sodelovati s katerim koli pisateljem ali pisateljico, koga bi izbrali?
Nisem prepričana, da bi uspela s komerkoli sodelovati.

Kako so se bralci odzvali na vaša dela?
Odziv na mojega norega, nerazumnega lastnika graščine je bil neverjeten. V srcih številnih bralcev je našel prav posebno mesto, kar me zelo veseli in preseneča obenem.

Jake je zelo zapleten lik (v novi knjigi The protector), Camille pa je veliko več, kot bi ji prisodili na prvi pogled. Ste imeli težave ob pisanju njune zgodbe?
Ta zgodba je od prve pa vse tja do zadnje besede potekala brez najmanjših težav. Celotna zgodba se je povsem naravno izoblikovala v moji glavi in ko se to zgodi, moraš samo slediti toku.

Kaj sledi? Že imate kakšno novo zgodbo v mislih?Nam morda lahko izdate kakšno podrobnost?
Še en roman imam skoraj dokončan, vendar pa še nimam datuma izida ali drugih podrobnosti. Upam, da bom lahko kmalu izdala več podrobnosti!

Če bi lahko oživeli samo enega izmed svojih moških likov in enega izmed svojih ženskih likov, koga bi izbrali in zakaj?
Sama bi izbrala kar vse.

Jesse, Miller in Jake so si v nekaterih stvareh morda malce podobni, a se obenem ne bi mogli bolj razlikovati. Kako se med seboj razlikujejo? Če bi se med seboj poznali, bi bili prijatelji ali sovražniki?
Ha! Jesse bi najverjetneje menil, da je Miller zaljubljen dečko, ki se podreja željam svoje ženske, v Jaku pa bi brez dvoma videl grožnjo, pred katero mora zaščititi svojo žensko.

Kaj pa Ava, Olivia in Camille?
Brez dvoma bi se med njimi spletle tesne prijateljske vezi, dneve pa bi preživljale ob pogovorih o svojih zahtevnih moških.

2 komentarja:

  1. Kdaj bo knjiga The Protector prevedena v slovenscino?

    OdgovoriIzbriši
  2. Mi trenutno o prevodu še nimamo informacij. Ker pa so do sedaj v slovenščino prevedli vse njene knjige, bodo najverjetneje tudi to. Takoj, ko bomo o tem imeli kakšne informacije, vas bomo obvestili ali na blogu ali pa na naši Facebook strani.

    OdgovoriIzbriši

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.