sobota, 27. januar 2018

N. J. Frost - saga The boy in the band

0,5. Death of a rock star


"Rokovskega zvezdnika, Jamieja Grimesa, so našli mrtvega v njegovem domovanju v Londonu"


Torej, Jamie je mrtev ... kar pravzaprav ni nobeno presenečenje. Bil je žrtev svojih grdih razvad – odvisen je bil od drog in globoke ljubezni, ki jo je čutil do nje.

Sylvie Smith ni kar neko običajno dekle. Je punca mojega najboljšega prijatelja. Ne. Ni le njegova punca, bila je njegova poguba.

Ona je zadnja ženska na svetu, katero bi si lahko poželel, a v trenutku, ko nanjo osredotočim svoje oči vem, da jo želim imeti zase. Ona bo tudi moja poguba ...

Po Jamiejevi smrti, se Blakove in Sylviejine poti križajo. Bosta oba s skupnimi močmi zanetila katastrofalen zaključek življenjske zgodbe, ali pa bosta postala glavna junaka epske ljubezenske zgodbe?

1. The boy in the band


Za začetek sem vam pripravila kratko predstavitev ...

Sylvie Smith – to sem jaz. Vodja oddelka A&R glasbene založbe Artemis Records. Mestno dekle, ki se ne more upreti glasbenikom. Imam popolno službo – če se radi udeležujete posteljnih aktivnosti vzhajajočih in že utrjenih rock zvezdnikov, kar jaz najverjetneje počnem pogosteje, kot bi smela. Imam noro lepo življenje, ki pa je v tem trenutku precej zapleteno.

Blake Nelson – moja trenutna razvada. Vodja glasbene skupine The flood, s katero smo trenutno v procesu pogajanj za podpis pogodbe. Moje misli se ves čas vrtijo okoli njega, a je eden redkih moških, s katerim se na čustveni ravni nikakor ne smem zaplesti. Zakaj? Morda je res privlačen za umret, a me iz dna srca sovraži, jaz pa sovražim njega. Prepričan je, da sem eden glavnih razlogov za pogubo njegovega najboljšega prijatelja. Duhovi iz preteklosti znajo biti velik trn v peti, a mi kljub temu ne morejo preprečiti, da si tega seksi moškega primerka ne bi želela. Hrepenenje po moških, kakršen je on, nosim v krvi.

Chris Kavanagh – moj pogosti posteljni partner. Vodilni pevec glasbene skupine Vertigo, ki je trenutno ena najbolj priljubljenih skupin na svetu. Je veliki ženskar glasbenega sveta, ki je bil pred kratkim izbran med šesterico najbolj seksi moških na planetu. Chris mi je že pred časom rekel, da je ljubezen za zgube.

Stvar je takšna. Ljubezen pač ni zame. Povsem zadovoljna sem z neresnimi razmerji za eno noč. Nikoli se ne nameravam zaljubiti. NIKOLI. Chris Kavanagh me s svojimi izjavami nikoli ne bo ponižal. Blake Nelson pa nikoli ne bo deležen zadovoljstva, ki bi ga občutil, ko bi izvedel, da si ga želim, saj mu tega nikoli ne nameravam razkriti. Nikomur ne dolgujem nobenih pojasnil. Za nikogar se nisem dolžna spremeniti.

Blake Nelson je le še en glasbenik, s katerim moram sodelovati. Je del moje vsakodnevne službe. Ne bom dopustila, da s tistimi čudovitimi očmi, glasom, s pomočjo katerega oblačila kar padajo iz žensk, in njegovim uničujočim nasmeškom moj svet obrne na glavo.

Ne recite mi, da vas niti najmanj ne zanima, kako se bo ta igra končala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.