nedelja, 28. januar 2018

Vivian Lux - Jax


Njegovo ime je Jax. Je postaven rock zvezdnik z zavoženim življenjem, ki mi je zlomil srce. In pred kratkim je postal moj krušni brat.

Jaxson Blue je plemič, kar se glasbenega sveta tiče: je sin enega največjih imen na tem planetu. On je bil moj prvi ... v vsem. Nato pa mi je na očeh celotne javnosti zlomil srce. Nikoli več nočem slišati ničesar, povezanega z njim. Na žalost pa mi njegova glasba sledi povsod.

Sedaj pa se bo moj oče poročil z njegovo zvezdniško mamo, vsi štirje pa moramo štiri tedne nekako preživeti v isti hiši. Jax je še vedno privlačen in aroganten kreten, v katerega sem se v preteklosti zaljubila, sama pa sem preveč šibka, da bi se mu lahko dolgo upirala.

Zato sem sama s sabo sklenila dogovor. Do poroke se mu ne bom upirala. Predala se bom pustolovščini. Vse kar se dogaja med nama, nobenemu izmed naju nič ne pomeni. 

Saj ničesar ne počnem narobe ... kajne?

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.